mandag den 26. marts 2012

Søndagstur Dragør og Kastellet

                                                                                                          

Pia havde meldt sig til blogtræf, jeg ville gerne være chauffør.

IMG_4408 IMG_4409

Jeg gik rundt på Amager nogle timer og så mig omkring.
IMG_4425 IMG_4440
Kørte tilbage til Kastellet
IMG_4445 IMG_4457
Gik en tur på volden og fik en opringning.
IMG_4459

IMG_4460

Det viste sig at hele flokken gik tur i samme område, så jeg stødte til.
IMG_4470 IMG_4472
Bemærk pigen i vandet. Der er proffessionel fotograf på, han ligger på kanten af springvandet.

2 kommentarer:

  1. KaNONgodt billede af broen - og du har da også fluks sat den i din header, kan jeg se :-)
    Sjovt med pigen - hun var vist ikke kommet, da jeg var ved Gefionspringvandet - det ville jeg ellers gerne have set. Det må have været koldt.
    Ses på lørdag - vi glæder os :-)

    SvarSlet
  2. Tak :-)
    Pigen frøs MEGET og skyndede på fotografen. Ja vi glæder os også

    SvarSlet